8 augusti 2012

 



Nu är den färdig!!!


Har sytt 'rundlöpare'tillsammans med en grupp på nätet, sen har jag lilla jag frihandskviltat, brukar undvika detta moment men skam den som ger sig,första gången på ett färdigt projekt  och nöjd blev jag blir nog mer frihandskviltning.

        

                     



?????


Man kan ju undra vad detta skall bli, nu till helgen åker jag och Claude från Blockmakarna till Löftadalen på kurs, skall lära mig föra över fotografier till tyg och så skall det färgas tyg.

Meteriallistan var lång, ca 20 st 50x50 vitt tyg, hushållspapper, måttsats, roll, penslar, skissblock,bakplåtspapperplexiglasskiva,klädnypor, tvättlina 7 små glasburkar, tom stor petflaska och många plastpåsar mm.

Skall bli spännande att se vad det blir och hur mycket jag kommer hem med, stor resväska och tåg är transport medlet.

Må så gott på återseende

Annette



 

 

3 kommentarer:

  1. Så himla fina dina blåklintsrundlar blev! Ser ut som om du ska gå en spännande kurs! Ser fram emot rapporten sedan. Ha så himla kul!

    SvaraRadera
  2. Vilken spännande kurs. Ska bli kul att se dina alster.
    Ha så trevligt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga rundlar! Oj vad packning det blir... är jättenyfiken på vad ni ska göra! Kramar Ullis

    SvaraRadera