23 december 2012

                                                                                                                                         

Nu är det jul igen......

Under hösten skulle vi i Blockmakarna sy denna korg och en nåldyna, men jag gör inte alltid som alla andra, sydde dem under denna vecka den oranga skall jag ha själv nåldynan blev i samma färger och de röda blev julklappar.

 

Denna underbara tygbunt vann jag från Majas Paradis vilken underbar julklapp

~~~~~

En riktig God Jul önskar jag alla

Annette

2 kommentarer:

  1. Hej Anette!
    grattis till vinsten! den gjorde också att jag hittade din blogg!
    God Jul från
    Malin i Vallentuna

    SvaraRadera
  2. Härliga korgar och en supermysig tygbunt. Grattis.

    Ha det gott och En Riktigt God Jul.

    SvaraRadera