10 augusti 2013

Återfunnet

...den är tillbaka
sy lusten kom bara sådär i dag, så nu blir det till att sätta fart för detta projekt skall vara klart 2/9. Oj oj vad lite tid det är i Augusti får nog sy på nätterna annars hinner jag inte sända den till Brita (Quilterian) åtets 'utmaning'
Skall hinna med Midnatts loppet nästa helg ( löpartävling 1 mil ) byta jobb, 4 födelsedagar och sonen börjar Gymnasiet pust :)
Har fått en 'god vana' efter löparpass och gymet går jag ner till växthuset och smaskar i mig solvarma tomater, hur gott som helst.
Nej här blir det inget sytt, ner till sygrottan!
             <  må så gott >

2 kommentarer:

  1. Oj, vad du har att stå i... men sömnaden ser bra ut.
    Hoppas du hinner.
    Lycka till på Midnattsloppet. Ha de'

    SvaraRadera
  2. Oj Oj Oj! det var mycket på en gång. Ung. som här hos mig. Men idag är det söndag och vi har inga barnbarn, så jag går till min systuga och ta itu med sommaruppgift. Vi ses den 27/8. Lycka till i Midnattsloppet! Claude

    SvaraRadera