2 mars 2015


                  
 Snart är det jul igen eller.....


 ..eftersom jag inte sydde klart den i Julas när Meretes julgåta var på hennes blogg, så blev den lååångt ifrån 'julbetonad'
 Sen så sydde jag den längre när jag ändå höll på och så trixade jag om lite med 'paraplyerna'

Ville så gärna sy klart denna och en annan löpare som har legat föööör länge, så Tula Pink täcket får vila en liten stund. Har igentligen inte så mycket kvar men snart så är den också klar eller... så kommer det något annat spännande emellean :))

Nu så har vi ju fått barmark här utanför Stockholm och så är det ju ljust mycket längre så det är bara att ut å kuta UTAN broddar:))) och så var Ulrika hemma hela förra veckan urmysigt att få rå om henne ett tag.

Eftersom det är måndag och 'visa och berätta' hos Bambi syr så ta gärna en titt hos henne.

                                                            Ha en riktig bra vecka
 
                                              * * *     Annette          * * *

2 kommentarer:

  1. Jag tycker din löpare blev hur lyckad som helst. Superläcker kviltning och härliga tyger/färger.
    Vilken tur att du gjorde den klar.
    Ha de'!

    SvaraRadera