29 mars 2015

Får skylla på regnet/förkylning i dag att jag får något gjort i syrummet
Skulle annars varit ute på Djurgården i Stockholm och spruningt Premärmilen ljust nu.
Men förkylningen har inte lämnat min kropp helt och regnet vill inte sluta strila ner, så jag valde att stanna inne och kurera mig mer och det kommer fler tävlingar framöver var så säker är ju redan anmäld till flera stycken långa som korta lopp.

Så vad passar inte bättre än att förbereda inför Raksömskviltnings kurs hos Quiltbiten i Maj,det gäller att vara ute i tid det skall sys klart lite innan kursdagen.
Sen håller jag på med ett litet hemligt projekt som måste vara klart snart.
~ ~ ~ Må så gott Annette ~ ~ ~

3 kommentarer:

  1. Halloj där.
    Klokt att stanna hemma idag.
    Jag har också sytt klart inför kursen, känns bra. Jag har inte fullt så färgstarka tyger som du valt;)
    Vad kan det vara för litet projekt ?? 15*150 kanske? :))
    Ha de' tills vi ses.

    SvaraRadera
  2. Fundera vidare du Anne-Marlen:))

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!
    Regnar gör det idag också, så du hinner sy lite till!
    Ska också på kurs hos Kristina, men inte samma som du..

    SvaraRadera