19 oktober 2015

Ingen mer flytt på många år.....
Denna nesse sydde jag när min lokalgrupp Blockmakarna hade 'syhelg' nu i helgen.
En av mina nya arbetskamrater slutar nästa vecka, hon skall vandra i Nya Zeeland och vara borta 1 år,fast nessen får nog inte plats i hennes ryggsäck.Mönster är det samma som 'snenessen' som vandrar runt på olika bloggar och som man kan 'vinna att sy'
Nu har jag landat och rivstartat mitt nya liv i Uppsala, inne på 3veckan på nya jobbet, lite går på rutin men många saker är nya. Har även börjat att cykla till jobbet,7,5 km enkel resa, sen har jag hittat ett gym också och börjat att löpträna igen!!! Nästa flytt får dröja i måååånga år,pust!

Eftersom det är måndag så hälsar vi på hos Bambisyr
Ha en bra måndags kväll
Annette

3 kommentarer:

  1. Tack Annette för din länkning och den inspiration du ger oss på Visa och Berätta måndag !Bambikram

    SvaraRadera
  2. Att flytta är bra. Då kan man passa på att rensa bland alla sina prylar :) Fast å andra sidan är det tråkigt att flytta, tänk om man slänger något man sedan ångrar !

    SvaraRadera